Cokx Ponambient

A médiák királya!

Miért nincs üdvözlő bónusz a szállodákban?

Az egy dolog, hogy mindenki zsebre vagy bőröndbe vágja a szappant, tusfürdőt, sőt, vannak, akik túlzásokba esnek, és még a fürdőköpenyt is elrakják… Az viszont egészen más kérdés, hogy a szállodák miért nem adnak üdvözlő bónusz csomagot akkor, amikor megérkezik a vendég. Véleményem szerint sokkal nagyobb lenne annak az esélye, hogy a vendég visszatér a szállodába, ha már az első benyomás során kellemes meglepetés éri. A hatalmas szállodaláncok számára pedig ez biztosan nem volna veszteséges. És lehet, hogy többen hagynák a szobában a szappant is.


Felmerülhet a kérdés, hogy miért volna szükség extra üdvözlő bónusz csomagocskára, ha például a kiszolgálás, minden szállodai szolgáltatás magas színvonalú. Hiszen ha minden rendben van, sőt, kiváló, az ott eltöltött idő során, akkor a vendég minden bizonnyal legközelebb is szívesen választja ugyanazt az úticélt.


Nos, véleményem szerint egy jó üdvözlő bónusz lényege éppen abban rejlik, hogy üdvözöl, tehát ez lesz a helyről az első benyomásod. Az első benyomásnak pedig gyakran olyan nagy ereje van, hogy azt a későbbiekben egészen nehéz überelni, és az is biztos, hogy az ember nem felejti el, akkor is emlegeti, hogy hogyan indult a szállodában eltöltött idő, amikor már rég hazaért és sok sok egyéb élménnyel gazdagodhatott.


Velünk is hasonlóan történt, a mi nem olyan kedves üdvözlő bónusz meglepetésünk a legutóbbi nyaralásunk során az volt hogy korülbelül fél órát kellett várnunk arra a hallban, hogy megkapjuk a szobánkat. Fél óra nem olyan sok idő, de úgy gondoltam, hogy azért a nem kevés pénzért, amit kifizettünk a szállodának, és tekintettel az egész napos utazásunkra, igazán lehettek volna figyelmesebbek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük